Gratis verzending vanaf €30 We verzenden alle werkdagen 14 dagen bedenktijd
Payment cards


Veelgestelde vragen (FAQ)

Hebben onze zonnebrillen UV bescherming?
Natuurlijk, al onze zonnebrillen hebben 100% UV bescherming en al onze zonnebrillen hebben een CE markering. De CE markering staat ervoor dat er aan de algemene Europese vereisten voor veiligheid, gezondheid en het milieu is voldaan.

Welke zonnebril past bij mij?
Het is lastig om u te begeleiden naar de zonnebril die het beste bij u past, maar we hebben een paar hulpmiddelen gemaakt die u op de juiste weg kunnen helpen. Vind onze gids hier

Wat is de juiste maat voor mij?
Het lijkt lastig en verwarrend om brillen en zonnebrillen online te kopen, maar we hebben een richtlijnen voor het meten opgesteld die u kunnen helpen om het beste frame voor u te vinden. Vind onze meting gids hier

Wat zijn polaroid zonnebrillen?
Polaroid zonnebrillen hebben het voordeel over normale zonnebrillen in het aspect dat de lenzen het probleem van reflecties en schittering wegwerken voor extra comfort. Polaroid zonnebrillen staan ook bekend als perfecte zonnebrillen voor vissen of zeilen. De lenzen halen de glittering uit het wateroppervlak waardoor u dieper in het water kunt kijken.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We doen ons best om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen, daarom verzenden we elke dag nieuwe bestellingen. Dit betekent dat als u voor het middaguur besteld, uw bestelling nog dezelfde dag verzonden wordt. Alle bestellingen worden via prioriteit (volgende dag bezorgd) post verstuurd.

Ik heb geen bestelling bevestiging ontvangen in mijn e-mail?
Als u een bestelling geplaatst heeft en de transactie voltooid heeft, dan moet er een bestelling bevestiging verstuurd zijn naar het emailadres dat u vermeld heeft bij de bestelling. De email wordt automatisch verstuurd bij het voltooien van een transactie. Als u deze email niet ontvangen heeft, dan kan het zijn dat u ons het verkeerde emailadres gegeven heeft, of dat deze in uw spamfolder terecht gekomen is. U kan ons toevoegen aan uw contacten of veilige mails door naar uw spamfolder te gaan en het bericht als veilig te markeren. :) Als dit allemaal niet werkt kunt u altijd contact met ons opnemen.

Controleren jullie de producten voordat ze verzonden worden?
Natuurlijk! We controleren al onze zonnebrillen voordat ze verzonden worden, om er zeker van te zijn dat de klant alleen het beste van het beste ontvangt.

Hoe weet ik dat de zonnebrillen die ik wil nog beschikbaar zijn?
Alle producten op onze website zijn op voorraad, maar als u ooit in de situatie komt waar een besteld product niet langer op voorraad is, dan krijgt u natuurlijk bericht van ons. U kunt er dan voor kiezen om uw geld terug te krijgen of een ander product voor dezelfde prijs te kiezen.

Is de transactie beveiligd?
Uiterst! We gebruiken één van de beste online beveilingssoftware. Onze hele website is versleuteld met HTTPs beveiliging, bij elke stap van het proces. Wanneer u geredigeerd wordt naar het afrekenen dan zult u zien dat het SSL versleuteld is en dat is waarom u er zeker van kunt zijn dat uw betalingsgegevens veilig zijn.
Sunlooper volgt alle veiligheidsvoorschriften voor online transacties.
Dus u bent zeer veilig wanneer u winkelt bij Sunlooper.

Worden mijn persoonlijke doorgegeven aan derden?
Onze hele website is versleuteld met HTTPs beveiliging, bij elke stap van het proces. Wanneer u geredigeerd wordt naar het afrekenen dan zult u zien dat het SSL versleuteld is en dat is waarom u er zeker van kunt zijn dat uw betalingsgegevens veilig zijn. Sunlooper volgt alle veiligheidsvoorschriften voor online transacties. Dus u bent zeer veilig wanneer u winkelt bij Sunlooper.

Wat zijn de retourneringsvoorwaarden?
Het product moet in dezelfde staat geretourneerd worden als waarin het werd afgeleverd. U moet ook een retourformulier invullen en bijvoegen. Het product moet verzonden worden in een verantwoorde verpakking, we bevelen u aan om dezelfde verpakking te gebruiken waarin u het product ontvangen heeft. Alle bijkomende kosten dienen door u vergoed te worden.

Het geld van uw bestelling wordt binnen 7 dagen teruggestort na de ontvangst van de retournering.
Retouren moeten verstuurd worden naar:
Sunlooper
Safirgangen 121
DK-2300 København S

Hebben jullie mijn geretourneerde producten ontvangen?
We verwerken geretourneerde items 1 tot 2 keer per week en het geld wordt teruggestort naar de rekening waar u het product mee gekocht heeft binnen 7 dagen. Dus hou een oogje op uw rekening als het geld niet al teruggestort is naar uw rekening. U bent altijd welkom om contact met ons op te nemen als u twijfels of vragen heeft via support@sunlooper.be. We staan paraat om u te helpen..

Krijg ik al m’n geld terug?
Ja we rekenen natuurlijk geen kosten over uw retournering. Echter, bent u wel verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retournering, behalve als er iets mis was met het product.

Wat doe ik als er een probleem is met de zonnebrillen die ik besteld heb?
We doen er alles aan om er zeker van te zijn dat er geen defecte zonnebrillen verstuurd worden. Mocht dit echter het geval zijn, dan verwelkomen we u om contact met ons op te nemen via support@sunlooper.be, zodat we zo snel mogelijk een vervangend product voor u kunnen regelen.

Hebben jullie ook een fysieke winkel/afhaallocatie?
Nee sorry, we hebben geen fysieke winkel. Helaas kunnen we u geen afhaalmogelijkheid of locatie bieden waar u de zonnebrillen eerst kunt passen. Maar onze website runt 24 uur per dag en we hebben een 14 dagen retourbeleid op alle aankopen.

Overige vragen?
Als u verder nog vragen heeft dan bent u meer dan welkom op contact met ons op de nemen: email: support@sunlooper.be, telefoonnummer: +45 60 77 77 32.